Portal biznesowy – dobre miejsce na reklamę twojej firmy

0
biznes

Każdy ambitny przedsiębiorca wie, że nawet ze świetnym biznesplanem, dobrymi pomysłami i dużym budżetem początkowym, daleko nie zajdzie, jeśli nie zadba o to, by dotrzeć do potencjalnych klientów. Do solidnej firmy ludzie będą wracać, ale tylko dobry marketingowiec sprawi, że w ogóle tam trafią. Dlatego tak ważne jest, żeby reklama twoich produktów lub usług znalazła się się we właściwym miejscu. Sprawdź, dlaczego to właśnie portal biznesowy pomoże twojej ofercie wyróżnić się na rynku.

Dlaczego portal biznesowy to dobre miejsce na reklamę?

Biznes i finanse to zawsze aktualne tematy, które niezmiennie cieszą się ogromnym zaufaniem. Strony o tej tematyce generują więc ogromny ruch, a odwiedzający je użytkownicy, często sami poszukują treści o różnych branżach i firmach. Dzięki temu na twoją reklamę ma szansę trawić wiele osób, które z dużym prawdopodobieństwem już są zainteresowane tym co oferujesz. Odpowiednio dobranymi treściami marketingowymi przyciągniesz zarówno klientów, jak i inwestorów. Wybierając portal, na którym chcesz się ogłaszać, zwróć przede wszystkim uwagę na regularność pojawiających się wpisów. To gwarancja, że strona prężnie funkcjonuje i wciąż przyciąga odwiedzających.

Portale biznesowe tworzone są często przez specjalistów w branży ekonomii, finansów i marketingu, dzięki czemu treści, które tworzą są profesjonalne i wartościowe. Przykładem takiego serwisu jest https://allebiznes.pl/, gdzie znaleźć można wywiady z biznesowymi ekspertami, a wśród redaktorów znajdują się osoby, które same z powodzeniem prowadzą własne firmy. To gwarancja, że treści reklamowe zostaną przygotowane przez ludzi, którzy mają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie.

Jakie formy reklamy oferuje portal biznesowy?

Zależnie od tego, jakie chcesz osiągnąć efekty, powinieneś zdecydować się z jakiego rodzaju reklamy chcesz skorzystać. Większość stron internetowych oferuje możliwość zamieszczenia baneru promującego twoje produkty lub usługi. To całkiem dobry sposób by zwrócić na siebie uwagę potencjalnego klienta, ale zastanów się także nad wykupieniem artykułu sponsorowanego. Wśród osób, które będą szukały informacji na temat twojej lub podobnej działalności, tekst zamieszczony na profesjonalnym portalu biznesowym wzbudzi większe zaufanie. Ciekawym sposobem na zainteresowanie ludzi twoją firmą, jest też udzielenie sponsorowanego wywiadu. Możesz pokazać się klientom, i inwestorom, jako zdecydowany lider i specjalista w swojej dziedzinie, co zdecydowanie wzmocni wizerunek twojej marki.

Kredyt dla grup zawodowych – czy banki zwracają uwagę na zawód swojego klienta?

0
Kredyt dla grup zawodowych

Podczas wnioskowania o kredyt jesteśmy pytani o wiele kwestii związanych z naszym życiem. Pracownicy banku zazwyczaj pytają o nasz wiek, wykształcenie, stan cywilny czy też wykonywany zawód. Bardzo ważne są też nasze zarobki oraz rodzaj umowy, na podstawie której wykonujemy swoją pracę. Wiele osób nie zwraca uwagi na to, jak szczegółowe są to pytania i traktuje je jako niezbędny krok do tego, aby otrzymać wymarzony kredyt np. hipoteczny.

Warto jednak przyjrzeć się temu, jak wykonywany przez nas zawód wpływa na decyzję banku odnośnie do przyznania (lub też nie) kredytu. Czy przynależność do określonej grupy zawodowej może mieć znaczenie w całym procesie ubiegania się o gotówkę w banku i może nam pomóc uzyskać kredyt na lepszych warunkach? Specjaliści kredytowi Habza Finanse odpowiedzą na to pytanie w poniższym artykule.

Kredyt dla bankowca

Pierwszą grupą zawodową, która nasuwa się na myśl, jeśli chodzi o lepsze warunki kredytowania, są bankowcy. W końcu wydawać by się mogło, że koledzy po fachu znajdą dla nas najlepszy kredyt i zaproponują bardzo atrakcyjne warunki jego spłaty.

Kredyt dla bankowca oferuje wiele instytucji finansowych. Warto jednak wiedzieć, że pod tym pojęciem nie kryje się całkiem nowy rodzaj zobowiązania, a jedynie kredyt na specjalnych warunkach kredytowania. Bankowiec tak samo, jak inne osoby musi wykazać się odpowiednią zdolnością kredytową oraz odpowiednimi dochodami.

Kredyt dla pracowników sektora finansowego może zostać udzielony na podstawie wypełnienia minimum formalności. Oznacza to, że osoba wykonująca taki zawód może otrzymać niezbędny kredyt praktycznie od ręki w momencie, gdy ktoś inny będzie musiał poświęcić na to nieco więcej czasu.

Kredyt dla lekarza

Lekarze są bardzo uprzywilejowaną grupą w naszym społeczeństwie. Osoby, które wykonują ten zawód, cieszą się dużym szacunkiem i uznaniem. Trzeba także powiedzieć wprost, że lekarze mogą pochwalić się bardzo dobrymi zarobkami oraz stabilnością, jeśli chodzi o zatrudnienie. Lekarze cieszą się dużą wiarygodnością, co znacznie ułatwia otrzymanie kredytu https://habza.com.pl/kredyt-dla-lekarza/. Co więcej, tak samo, jak bankowcy mogą oni skorzystać z preferencyjnych warunków kredytowania.

Można nawet powiedzieć, że lekarze są pożądanymi klientami dla banków ze względu na ich cechy takie jak terminowość oraz zarobki. Takie osoby nie powinny mieć większych problemów z otrzymaniem zobowiązania na wysoką sumę. Łatwo będzie im także uzyskać kredyt z niższym oprocentowaniem, co przekłada się na niższy koszt całkowity zobowiązania.

Kredyt dla mundurowych

Osoby, które pracują w policji, wojsku czy w służbie więziennej zazwyczaj nie zmieniają nagle swojej pracy i praktycznie przez całe swoje życie pracują w jednym miejscu. Dla banków stabilne zatrudnienie jest bardzo ważne – szczególnie w kontekście dużych kredytów, które trzeba spłacać przez kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt lat. Regularne dochody, które otrzymują mundurowi, działają na korzyść i mogą polepszyć ich zdolność kredytową.

Mundurowi ubiegający się o kredyt prócz uproszczonej procedury kredytowania mogą liczyć na wyższe kwoty kredytów bez konieczności przedstawiania dodatkowych dokumentów. To bardzo duże ułatwienie, na które niestety nie mogą liczyć wszystkie grupy zawodowe. Podobnie jak lekarze, mundurowi cieszą się zaufaniem oraz stosunkowo dobrą opinią wśród banków. Jeśli więc jesteś członkiem tej grupy zawodowej, to nie powinieneś mieć większych problemów z uzyskaniem pozytywnej odpowiedzi na wniosek kredytowy.

Na czym polega praca grafika komputerowego?

0
grafik komputerowy

Praca osoby na takim stanowisku jest pojęciem bardzo obszernym. Czynnościami, którymi zajmuje się grafik komputerowy na etacie bądź we własnej firmie zależy w dużej mierze od wybranych wcześniej preferencji. Może zajmować się on tworzeniem materiałów reklamowych, newsletterów, wizytówek, plakatów, okładek, czy znaków handlowych takich jak loga, projekty opakowań czy katalogi reklamowe. Jakimi narzędziami posługuje się grafik komputerowy w swojej pracy? Przekonajmy się!

Przeczytaj też: https://www.zawody.pl/praca-grafika-komputerowego/

Narzędzia wykorzystywane w pracy grafika komputerowego

Profesjonalista będzie potrzebował aplikacji, które będą standardem w jego codziennym trybie pracy. To takiej aplikacji należy zaliczyć np. Adobe Photoshop czy Adobe Illustrator. Są to programy, o których z pewnością słyszeliśmy nawet bez interesowanie się karierę grafika komputerowego. Mile widziana jest też znajomość popularnych czy mniej popularnych programów takich jak Print Shop Pro czy Corel. Takie programy używane są do tworzenia materiałów pobocznych.

Niektórych przypadkach w swojej pracy będziesz potrzebował przenieść obraz namalowany ręcznie do komputera. Właśnie dlatego tak ważne są monitory, Na których pracują graficy. Muszą być na nich idealnie odwzorowany barwy, naturalna czerń, a także kontrast. W takiej profesji dominują monitory z matrycami typu VS i IPS. 

Do grafiki 3D wykorzystywane są bardziej specjalistyczne narzędzia. Dzięki temu tworzone są obrazy przestrzenne, modele, a także animacje. Graficy 3D Potrzebni są w największym stopniu w branży reklamowej, przy tworzeniu gier czy w kinematografii.

Co należy do obowiązków grafika komputerowego?

Jego obowiązki zależne są od charakteru działalności, w której jest zatrudniony. Grafik komputerowy może wykonywać prace takie jak tworzenie materiałów reklamowych czy filmów. Przy pomocy narzędzi graficznych uwydatnia on walory danego produktu czy projektu. Musi być ono przyjemny dla oka oraz przyciągać potencjalnych klientów. Sama reklama powinna być ciekawa oraz inspirująca, a do jej głównych zadań będzie należało zachęcanie do kupna czy skorzystania z usług.

Graficy komputerowi mogą pracować również jako Web Designerzy. Ich zadaniem jest projektowanie stron internetowych. Nie wystarczy, że będą mieli oni pomysł dotyczący kolorystyki czy ogólnej stylistyki, ale ważne jest również to, aby strona była czytelna i przejrzysta.

Zobacz też: http://www.flashbook.pl/jak-wygladaja-zarobki-kelnerki/

STS – oscylator stochastyczny w handlu kontraktami CFD

0
STS - oscylator stochastyczny w handlu kontraktami CFD

STS to tzw. oscylator stochastyczny, opracowany w latach 50-tych minionego wieku przez dr George’a Lane. Zadaniem tego wskaźnika jest mierzenie stosunku ceny zamknięcia z ostatnim zakresem zmienności kursu. W przypadku wyraźnego trendu zwyżkującego, ceny z reguły zamykają się w okolicach maksymalnego zakresu. Jeżeli natomiast występuje wyraźny trend zniżkujący, ceny te zamykają się bliżej minimum.

Trening w domu dla początkujących

0
Trening w domu dla początkujących

Chcesz ćwiczyć w domu, ale nie wiesz, od czego zacząć i na co zwrócić uwagę?

Jak zostać elektrykiem? 

0
jak zostac elektrykiem

Jeżeli zastanawialiśmy się kiedykolwiek nad tym, kim zostać w przyszłości, a jesteśmy osobami, które lubią majsterkować to powinniśmy zastanowić się nad wyborem zawodu jakim jest elektryk. Warto wybrać taką profesję. Jest to jednak praca bardzo odpowiedzialna niezależnie od stopnia w jakim ją wykonujemy. Być elektrykiem jest to ciągła praca przy niebezpieczne i sieci elektrycznej oraz instalacjami. Nawet mały błąd może nas sporo kosztować. Taki błąd może spowodować niebezpieczeństwo imienia, zdrowia, a także życia ludzi.

Przeczytaj też: https://www.zlecenia.pl/blog/jak-zostac-elektrykiem/

Jakie cechy powinien posiadać kandydat na elektryka?

Taka osoba powinna posiadać smykałkę do przedmiotów ścisłych już w szkole wykazywać się zdolnościami matematycznymi i fizycznymi. Jest to istotne przy obliczeniach i logicznym myśleniu. To takiej pracy prywatne jest również umiejętne i szybkie podejście do rozwiązywania problemu. Będzie ono istotne przy ustalaniu typu usterek. Cechy osobiste, którymi powinien cechować się przyszły kandydata na stanowisko elektryka to odpowiedzialność, cierpliwość i skrupulatność. 

Wybór ścieżki edukacyjnej

Osoba chcąca w przyszłości wykonywać zawód elektryka Powinna wybrać się do szkoły zawodowe. W takich szkołach znajdziemy profile takie jak elektryk. Do wyboru mamy też technikum o zawodzie technik elektryk. Obie te szkoły zapewniają nam podstawowe wykształcenie oraz wiedzę na temat działań energii elektrycznej. Dodatkowo zdobędziemy wiedzę na temat wytwarzania, dystrybucji oraz magazynowanie właśnie energii elektrycznej. Nauka ta będzie również praktyką zawodową. Przykładowo uczeń edukujące się w szkole branżowej spędza kilka dni w tygodniu jako pomocnik zawodowych elektryków. Po ukończeniu szkoły średniej Musimy podejść do egzaminu zawodowego. W przypadku kiedy go Zdamy, ostatecznie otrzymamy prawo do wykonywania zawodu.

Czy wymagany jest skończenie odpowiedniej szkoły?

Zawodówka technikum kształcą w zawodzie elektryka, dając pełną wiedzę oraz ucząc umiejętności, ale nie jest wymagane jest ukończenie, aby pracować w takim zawodzie. Najważniejsze są umiejętności oraz zdobyte uprawnienia. Możemy je posiąść również na specjalnych kursach organizowanych przez Stowarzyszenie elektryków polskich. Jeżeli posiadamy zapał oraz ochotę, a także odrobinę czasu możemy skorzystać z takich kursów. Z pewnością wyjdzie nam to na dobre. Taki kurs nie zastąpi jednak wszystkiego. Tytuł inżyniera elektryki i zobowiązania z nim może dać nam jedynie wiedza zdobyta w szkole wyższej.

Zobacz też: http://www.flashbook.pl/elektryk-kategorie-oraz-zarobki/

Kursy dla ratowników medycznych – jak podnosić swoje kwalifikacje?

0
Kursy dla ratowników medycznych

Zawód ratownika medycznego wiąże się z ogromną odpowiedzialnością, ale także z koniecznością stałego dokształcania się. W tym celu ratownicy biorą udział w różnego rodzaju kursach i seminariach, za które otrzymują punkty edukacyjne. Są oni rozliczani co pięć lat i muszą w tym czasie zdobyć 200 punktów edukacyjnych. Przypomina to system punktowania na uczelniach – każdy kurs wiąże się z uzyskaniem pewnej liczby punktów, ale można też zdobyć je publikując artykuły w czasopismach branżowych.

Ile kosztują kursy dla ratowników medycznych?

Ceny kursów dla ratowników medycznych są różne i zależą od czasu trwania i kosztu materiałów czy organizacji. Najtańsze szkolenia kosztują około 200 złotych i można za nie uzyskać od kilku do kilkunastu punktów. Warto wiedzieć, że na niektóre kursy dla ratowników medycznych można uzyskać dofinansowanie, nawet w wysokości 80% ceny kursu. W tym celu należy znaleźć firmę, która znajduje się w wykazie Bazy Usług Rozwojowych i wypełnić kilka drobnych formalności. Po ukończeniu kursu otrzymamy zwrot części kwoty. Taka możliwość dotyczy przede wszystkim droższych szkoleń, za które można otrzymać nawet 120 punktów.

Jaką tematykę obejmują kursy dla ratowników medycznych?

Kursy doskonalące dla ratowników zwykle są przede wszystkim poświęcone konkretnym i szczegółowym zagadnieniom – można je przejrzeć np. na stronie https://www.transmedyk.pl/kurs-doskonalacy-dla-ratownikow-medycznych/. Wiele szkoleń uzupełniających dotyczy obsługi specjalistycznych urządzeń, które stają się coraz częstszym wyposażeniem karetek i oddziałów ratunkowych. Duża część kursów dla ratowników medycznych kończy się egzaminem – to ważne, ponieważ spośród 200 punktów edukacyjnych przynajmniej 120 musi pochodzić z takich szkoleń. Reszta może pochodzić z seminariów, szkoleń czy publikacji artykułów branżowych.

Warto wiedzieć, że można też uczestniczyć w szkoleniach pogłębiających czy utrwalających podstawową wiedzę – to dobra okazja, by przypomnieć sobie te zagadnienia, które rzadziej stosuje się w praktyce, a są równie ważne, co inne.

Wyjątkowe integracje dla Shoplo

0
integracje shoplo

Sellintegro jest platformą integracyjną umożliwiającą pomoc w prowadzeniu biznesu w internecie. Integracja Shoplo jest wtyczką, która automatycznie pobiera zamówienia z shoplo od razu do systemu comarch optima. Można także synchronizować produkty i stany z comarch optima do shoplo.

Po wypełnieniu scenariusza instaluje się program, który integruje twoje dane środowisko ze sklepem internetowym gdzie możesz przetwarzać swoje zamówienia ze wszystkich statusów, tworzyć zamówienia RO, paragony imienne czy faktury Vat. Również można tworzyć i powiązywać kontrahentów dzięki EAN, SKU, nazwie id itp.

Pierwsza konfiguracja i plusy

Pracę z sellintegro rozpoczynasz bez jakiejkolwiek wiedzy specjalistyczno-programistycznej gdzie wszystko jest uproszczone i przejrzyste dla użytkownika. Proces uruchamiania posiada korzystne pakiety dla użytkowników gdzie za pomocą odpowiedzi na pytania użytkownik otworzy konto i ustawi swoją integrację.

Dodatkowo zaletą jest możliwość 30 minutowej bezpłatnej konfiguracji z technikiem sellintegro gdzie asystent pomoże w konfiguracji usługi bezproblemowo. Również plusem jest indywidualna modyfikacja integracji usługą mailową gdzie część jest darmowa i część płatna.

Jakie korzyści ma jeszcze shoplo?

W cenie abonamentu Sellintegro przeprowadza nowe aktualizacje oraz dodaje nowe funkcjonalności. Również posiada bezpłatne wsparcie w 5 poziomach wsparcia i niezależnie, który poziom jest wybrany posiada on świetnie przygotowany program i jest realizowany w jak najlepszy sposób dla użytkownika z expertem sellintegro.

Poziom wsparcia można w ustawieniach modernizować i wybrać dla siebie odpowiedni oraz w każdej chwili zmienić. Kontakt klienta z obsługą drogą mailową czy nawet telefonicznie przebiega sprawnie i jest w kolejności wiadomości od klientów.

Najwyższa jakość za darmo

Integrację shoplo w sellintegro posiadają pierwszy pakiet na pierwszy miesiąc, który jest bezpłatny i korzystny dla użytkowników. Wystarczy dla klientów mających 10  zamówień dziennie i posiada wszystkie funkcje jakie mają płatne pakiety w kolejnych etapach.

Przeznaczony jest dla małych sprzedawców lub wsparć zewnętrznych. Pakiet ten nazywa się Self-Managed i ze względu korzyści i przetestowania programu i funkcji jest najczęściej wybieranym pakietem w usłudze integrację shoplo.

Pakiety w korzystnych cenach

Sellintegro posiada 5 korzystnych pakietów w atrakcyjnych cenach. Pierwszy pakiet próbny jest bezpłatny, a kolejne to 4 pakiety z opłatą abonamentową płatną co miesiąc. Drugim w kolejności pakietem po bezpłatnym jest pakiet Starter w korzystnej niskiej cenie za miesiąc i jest także przeznaczony dla małych sprzedawców. Zawiera wszystkie dostępne funkcje z ograniczeniami liczby zamówień.

Trzecim najpopularniejszym i najczęściej wybieranym pakietem jest pakiet Premium. Pakiet ten posiada wszystkie funkcje bez ograniczeń i jest minimalnie droższy od pakietu Starter oraz minimalna subskrypcja pakietu Premium jest na 3 miesiące. Czwartym pakietem jest pakiet Business, który posiada wszystkie funkcje bez ograniczeń i jest minimalnie droższy od Premium, ponieważ zawiera więcej godzin wsparcia technicznego w miesiącu.

Minimalny okres wykupienia to 3 miesiące i jest to pakiet przeznaczony dla dużych sprzedawców i hurtowni. Ostatnim najdroższym i największym pakietem dla firm i hurtowni jest pakiet Enterprise. Posiada subskrypcję na minimum 6 miesięcy oraz wszystkie funkcje bez limitów z dodatkową przewagą nad innymi pakietami w ilości godzin wsparcia technicznego i większą ilością godzin pakietu prac programistycznych.

Źródło: https://sellintegro.pl/

Dlaczego warto czytać książki?

0
książki

Jeżeli stoisz przed problemem, to z pewnością na pewno gdzieś na świecie znajduje się książka, która ten problem rozwiązuje. Okazuje się że czytanie książek jest naprawdę bardzo ważne. Jednak w dzisiejszych czasach naszą uwagę przykuwa wirtualny świat mamy dostęp do wielu Social mediów, które rozpraszają naszą uwagę, a przy tym wszystkim zajmują nam czas. Czytanie ląduje więc na straconej pozycji. Zdecydowanie prościej jest przesuwać palcem po ekranie oraz czytać wpisy na portalach społecznościowych. Ludzie biznesu, którzy osiągnęli w swoim życiu sukces mówią jednak o jednej prostej regule: Czytaj więcej!

Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/dlaczego-warto-czytac-ksiazki/

Dwa najważniejsze powody dlaczego warto czytać książki

Dwa najważniejsze powody, przez które warto jest czytać książki podaje pisarz oraz przedsiębiorca Ryan Holiday. 

Powód pierwszy: 

• Dla przyjemności – nie chodzi tutaj tylko o czytanie książek redukujących, ale również powieści czy literatury pięknej. Dobrze napisana książka potrafi nas wciągnąć, nawet jeśli nie jesteśmy molami książkowymi. Twórca Wiedźmina, Andrzej Sapkowski Twierdzi, że z nas w swoim życiu bardzo dużo przyjemności, ale największą z nich jest czytanie.

Powód drugi: 

• W książkach zapisana jest wiedza, która przekazywana jest już ponad 500 tysięcy lat

Dlaczego warto jest czytać książki? 

Przykład możemy czerpać od ludzi sukcesu. Jednak nie każdy człowiek czytający książki jest liderem, a nie każde Lider to zapalony mól książkowy. Założyciel firmy Apple, Steve Jobs, twierdził, że jego biznes zawdzięczał bardzo dużo książkom. 

Bill Gates, założyciel Microsoft, który z pewnością może pochwalić się również tym że jest najbogatszym molem książkowym na świecie. Na jego stronie możemy sprawdzić że czyta on naprawdę bardzo dużo oraz poleca najlepsze pozycje.

Warrent Buffett – jego majątek liczy się na ponad 84 miliardy dolarów. Opowiadał on, że siedział całymi dniami w biurze oraz czytał. Na książki oraz swoje przemyślenia przeznaczył 80% czasu spędzonego w pracy. Swoją wiedzę wykorzystał później do zarabiania pieniędzy.

Zobacz też: http://www.flashbook.pl/czy-dzialalnosc-gospodarcza-sie-oplaca/

Pierwsza umowa o pracę – co należy wiedzieć?

0
umowa o pracę - co powinna zawierać?

Umowa o pracę, zwłaszcza na czas nieokreślony to najbardziej pożądana forma umowy przez pracownika. Taka forma współpracy z przedsiębiorstwem daje poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji. Dodatkowo zabezpiecza pracownika pod względem prawnym. Czego nie mogą oczekiwać osoby zatrudnione na podstawie umowy cywilnoprawnej.

Pierwsza praca – umowa o pracę, czym się wyróżnia?

Podstawą przy podpisywaniu umów, bez względu na to jaki to rodzaj umowy jest przeczytanie treści w niej zawartej. Naszym obowiązkiem jest sprawdzenie jej wszystkich elementów.

W umowie o pracę powinny być zawarte takie informacje jak: dane pracodawcy i pracownika, wykonywane stanowisko, rodzaj umowy, miejsce oraz data rozpoczęcia pracy, wynagrodzenie oraz wymiar czasu pracy.

Umowa o pracę zawsze jest na piśmie, a pracodawca i pracownik otrzymują po jednym, takim samym egzemplarzu dla siebie.

Przeczytaj też: http://www.flashbook.pl/offboarding-na-czym-polega/

Na jaki okres czasu jest zawierana pierwsza umowa o pracę?

Pierwsza umowa o pracę nie musi być zawarta na okres próbny. Jest to w głównej mierze uzależnione od pracodawcy. Okres próbny daje możliwość zweryfikowania pracownika, czy nadaję się do wykonywania konkretnych obowiązków służbowych.

Musimy tylko wiedzieć, że jeżeli pracodawca zdecyduje się z nami najpierw podpisać umowę o pracę na okres próbny, po jej zakończeniu podpiszemy umowę o pracę na czas określony, to następna umowa o pracę z automatu zamienia się w umowę bezterminową.

Pierwsza umowa o pracę, a urlop

Umowa o pracę jest najkorzystniejszą dla pracownika możliwością, ponieważ daje dostęp do przywilejów i uprawnień, jakim jest chociażby urlop wypoczynkowy.

Po każdym przepracowanym miesiącu pracownik nabywa prawo do urlopu w wymiarze 1/12 całości urlopu, który przysługuje mu po przepracowaniu roku.

Długość urlopu, który przysługuje pracownikowi w każdym roku kalendarzowym jest uzależniona od stażu pracy. Jeżeli mamy przepracowane 10 latach, wtedy przysługuje nam 26 dni urlopu. Warto wiedzieć, że do stażu pracy wliczają się również lata nauki w szkole.

Źródło: https://netwtorek.pl/

ZOBACZ TEŻ