Twoja wizja - nasza propozycja

Projektowanie logo to złożony i wielowymiarowy proces, który wymaga dokładnego zaplanowania poszczególnych etapów realizacji zlecenia. Aby uzyskany efekt był zadowalający, przygotowanie znaku firmowego powinno przebiegać w ścisłej kooperacji z klientem. Kreatywne podejście do wizji zleceniodawcy to podstawa udanej współpracy, a tym samym szansa zrealizowania spektakularnego projektu.

Historia projektowania znaków firmowych

Początkowo znak firmowy funkcjonował jako charakterystyczna, wizualna interpretacja nazw różnych firm, agencji, organizacji oraz innych podmiotów gospodarczych. Jego wprowadzenie podyktowane było przede wszystkim koniecznością odróżnienia od siebie przedsiębiorstw działających w tej samej branży. Z czasem wystąpiło zapotrzebowanie na projektowanie logo firmy także w ściśle reklamowych celach. Kreatywne studia projektanckie stopniowo zaczęły dążyć do angażowania klientów w proces kształtowania poszczególnych elementów identyfikacji wizualnej. Obecnie logo pozostaje podstawowym znakiem rozpoznawczym współczesnej firmy. Podczas jego tworzenia, kluczowy nacisk kładziony jest na nienaganną estetykę oraz optymalne dopasowanie znaku firmowego do charakteru działalności zleceniodawcy.

Urzeczywistnianie wizji klienta

Pierwszy etap projektowania logo to nawiązanie dialogu z klientem, który przedstawia pracownikom swoje podstawowe cele i potrzeby. Tworzenie znaku firmowego ma swoją genezę w twórczym, bezpośrednim kontakcie ze zleceniodawcą. Następnie konieczne jest dokładne zbadanie specyfiki danej branży oraz przeprowadzenie szczegółowej analizy rynku. Nie bez znaczenia pozostaje staranna ocena działań konkurencji – dobry znak firmowy musi być przede wszystkim unikalny. Połączenie doświadczenia projektantów oraz szczegółowych sugestii klienta to najlepszy sposób na urzeczywistnienie wizji spójnej zarówno pod względem formy, jak i przekazu. Po zakończeniu przygotowań, następuje etap projektowania graficznego. Klient może na bieżąco uzyskiwać informacje o postępach, a także zgłaszać niezbędne poprawki. Finalizacja tego etapu możliwa jest dopiero po całkowitej akceptacji projektu.

Kompletna identyfikacja wizualna

Na spójną identyfikację wizualną firmy składa się zarówno samo logo, jak i wszystkie towarzyszące mu elementy graficzne. Budowanie zaufania w świadomości odbiorców wymaga wzbudzenia u nich pozytywnych skojarzeń z marką. Można to osiągnąć, dbając o nienaganną estetykę oraz ponadczasowy charakter materiałów reklamowych. Znak firmowy musi nie tylko odpowiednio się prezentować, ale też znajdować odpowiednie zastosowanie. Dobry projekt ulotki powinien być zatem czytelny i przejrzysty, a jednocześnie we właściwy sposób pasować do charakteru oraz wizerunku prowadzonej działalności. W dziedzinie projektowania logo Warszawa jest miastem, gdzie działają specjaliści z robimylogo.pl. Skorzystanie z jej usług daje pewność uzyskania łatwo zapamiętywalnego i stylowego znaku firmowego, który w pozytywny sposób wpłynie na spójny oraz wiarygodny wizerunek każdej formy działalności.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here