System call center – wybierz rozwiązanie dla swojej firmy

Organizacja pracy z wykorzystaniem kilku narzędzi jest pracochłonna i kosztowna, efekty telemarketingu nie są dla Ciebie satysfakcjonujące. Aby móc zwiększyć efektywność pracy Twojego działu obsługi klienta, powinieneś zdecydować się na integralny system call center. Jednym z takich rozwiązań jest call center w chmurze, który umożliwia kontakt z klientem z wykorzystaniem jedynie urządzenia mobilnego i przy dostępie do Internetu. W systemie każdy pracownik ma swoje indywidualne konto, do którego może zalogować się zarówno w biurze, jak też podczas wyjazdu firmowego czy w domu.

Przy wyborze systemu call center powinieneś kierować się kilkoma kluczowymi czynnikami. Na co zwrócić uwagę, aby zdecydować się na najlepsze rozwiązanie dla swojej firmy?

Funkcje, których potrzebujesz

Call center musi funkcjonować sprawnie i wydajnie, jakość obsługi klienta ma bezpośredni wpływ na jego opinie, a Twoja potrzebuje jak najlepszej, aby zyskać zaufanie klientów. System call center musi być dopasowany do potrzeb Twojej firmy, przede wszystkim działu obsługi klienta, który będzie z niego korzystał. Nie może w nim zabraknąć automatyzacji procesów, dzięki czemu pracownicy będą mogli obsłużyć większą ilość klientów w znacznie krótszym czasie. Pozwala na to m.in. automatyzacja dzwonienia oraz przyjmowania leadów i zgłoszeń. Ważne jest również, aby zautomatyzowane były procesy back office. Oznacza to, że system będzie przykładowo  wysyłał zlecenia do magazynu czy też zamówienie przesyłki kurierskiej.

Dobry system call center integruje wszystkie kanały komunikacji, jak telefon, sms, e-mail, live chat, media społecznościowe i formularze web. To dzięki temu wszystkie informacje o klientach są w jednym miejscu, nawet jeżeli pochodzą z różnych źródeł. Konsultanci mogą odpowiadać zarówno na zapytania drogą mailową, jak również przeprowadzać rozmowy telefoniczne.

Nie zapominaj również o bezpieczeństwie danych. System musi być skutecznie zabezpieczony. Przykładem jest system call center w chmurze oferowany przez Systell. Dane znajdują się na wirtualnych serwerach, co ogranicza ryzyko utraty danych lub pozyskania ich przez osoby do tego nieupoważnione. System w chmurze najlepiej kiedy jest wielokrotnie zmultiplikowany, co zwiększa jeszcze bardziej jego bezpieczeństwo.

Doświadczenie, wsparcie i pomoc

System call center w chmurze cechuje się szybkim oraz tanim wdrożeniem, a także bardzo intuicyjną obsługą. Usprawnia pracę działu obsługi klienta i wyraźnie podnosi jej jakość. Warto jednak pamiętać, że nawet w jego przypadku, potrzebne jest wsparcie profesjonalistów, szczególnie na początku. Jeżeli decydujesz się na call center w chmurze lub też stacjonarny call center, wybierz firmę oferującą swoją pomoc przy wyborze najlepszego rozwiązania. System powinien być skrojony na miarę Twojej firmy, dopasowany jej potrzeb, wielkości działu obsługi, a także ilości klientów, jakich obsługują Twoi konsultanci. Postaw na firmę z doświadczeniem, która wdrożyła swoje rozwiązania u wielu klientów. Doświadczenie weryfikuje jakość usług, wiedzę pracowników oraz tempo rozwoju marki.

System call center musi być wsparciem dla Twojego biznesu, przynieść korzyści w usprawnieniu obsługi klienta. Dział odpowiedzialny za kontakt z klientem jest jednocześnie odpowiedzialny za budowanie jej pozytywnego wizerunku. Potrzebuje więc narzędzia, które połączy te dwa najważniejsze jego zadania. Call center w chmurze okazuje się więc idealnym rozwiązaniem, szczególnie że pozwala dodatkowo na pracę zdalną, co dla Twoich pracowników na pewno będzie dodatkowym atutem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here